راهنمای نگهداری از بدلیجات

بدليجات عمده ژوپينگ

راهنمای نگهداری از بدلیجات

۴ بازديد

نگهداری از بدلیجات

راهنمای نگهداری از بدلیجات

امروزه روز اکثر بدلیجات موجود در بازار وارداتی هستند اما بازهم خانم های ایرانی سعی می کنند از آن ها استفاده کنند و تقریبا می توانیم بگوییم که همه خانم ها از حداقل یکی از انواع بدلیجات به صورت روزانه استفاده می کنند. 

 استفاده از بدلیجات برای تمام افراد بسیار لذت بخش است چرا که ارزان قیمت و متنوع بوده و می توانیم برای مراسم مختلف به راحتی از آن ها استفاده کنیم. این روز ها طرح های بسیار فوق العاده از بدلیجات ساخته و ارائه می شود که در دو نوع اسپرت و طرح طلا مناسب تمام سلیقه ها می باشند.

 برند هایی مانند ژوپینگ با وجود اینکه طلا و نقره نیستند ولی ساخت بسیار ریزنقش و کیفیت بسیار خوب و درخشش و جلایی خیره کننده دارند. بنابرین می توانید با هزینه ای به مراتب کمتر از طلا، زیورآلاتی بسیار درخشان و چشم نواز را تهیه کنید و با لباس هایتان به راحتی ست کنید. بنابرین شما امکان این را دارید که زیورآلات ارزان قیمت با کیفیتی خوب را برای ست کردن با لباس ها یا رنگ لاک و رژ لب و غیره داشته باشید.

در این بین لازم است توجه داشته باشید که همه زیورآلات از طلا گرفته تا تیتانیوم اگر به آن ها رسیدگی نشود و یا درست استفاده نشود رنگ آن کدر خواهد شد و مثل روز اول نخواهد بود. بدلیجات به دلیل اینکه نسبت به طلا در مجاورت شرایط جوی سریعتر واکنش نشان می دهند بیشتر در معرض این مشکل قرار دارند و اگر درست نگهداری و استفاده نشوند بعد از مدتی کوتاه رنگ آن کدر می شود و دیگر مثل روز اول درخشان نخواهد بود.

در این مقاله چند نکته درباره نحوه نگهداری از زیورآلات و بدلیجات را ارائه خواهیم کرد که با توجه به آن ها می توانید عمر زیورآلات خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. پس با ما همراه باشید.

نکات نگهداری از بدلیجات

یادآوری این نکته لازم است که بدلیجات هر چقدر هم که با کیفیت باشند مثل طلا نخواهند بود. با این حال رعایت نکاتی که ادامه مطرح می شوند می تواند سبب افزایش عمر استفاده از انواع بدلیجات باشد. از جمله این نکات عبارتند از:

  • زیورآلات خود را تمیز و خشک نگه دارید

یکی از بهترین پیشنهادات برای استفاده و نگهداری درست از زیورآلات و بدلیجات، نگهداری آن ها به صورت خشک و تمیز کردن مرتب آن هاست. انگشتر و گردنبند و دستبند و گوشواره شما همیشه در معرض برخورد با مواد شیمیایی و کرم های مرطوب کننده و عطر و ادکلن و آب و حتی عرق شما می باشد و همه این موارد باعث اکسیده شدن و در نتیجه تغییر رنگ زیورآلات شما می شود و در طلا و نقره نیز باعث کدر شدن و از دست رفتن جلای آن می شود. پس همیشه مطمئن باشید که قبل از استفاده از عطر و ادکلن و یا کرم های مرطوب کننده و شستن دست و صورت زیورآلات و بدلیجات خود را جدا کنید و در جایی مناسب قرار دهید که این کار باعث می شود علاوه بر ثابت ماندن رنگ زیورآلات، پوست شما نیز به زیورآلات حساسیت نشان ندهد.

 

 

  • با بدلیجات خود به حمام و استخر نروید

هنگام شستشو وحمام کردن زیورآلات خود را در بیاورید چون مواد شوینده سبب ایجاد لایه نازک روی آن ها میشود و به مرور زمان به آن آسیب میرساند. در استخر نیز بدلیجات خود را در بیاورید زیرا کلر سبب تغییر رنگ و یا شل شدن نگین ها می شود.

  • بدلیجات خود را در مجاورت گرما قرار ندهید

توجه داشته باشید که هیچوقت با زیورآلات وجواهرات آشپزی نکنید زیرا گرمای شدید روغن موجب صدمه زدن به نگین جواهر می شود.

  • بدلیجات برای استفاده مکرر مناسب نیستند

از زیورآلات و بدلیجات خود به صورت موردی در مناسبت ها استفاده کنید. بیشتر زیورآلات و مخصوصا بدلیجات برای استفاده روزانه و همیشگی نیستند و باید گاهی به آن ها استراحت بدهید! اگر زیورآلات را همیشه استفاده میکنید پس باید منتظر باشید که هر چه زودتر رنگ و جلای اولیه خود را از دست بدهد. برای اینکه عمر زیورآلات خود را افزایش دهید سعی کنید آن ها را به لباس هایی که می پوشید ست کنید و با لباس های مختلف زیورآلات مختلفی را استفاده کنید تا همیشه در دستان شما نباشند. هنگام خرید زیورآلات سعی نکنید از یک مدل چندین نمونه خریداری کنید بلکه از نمونه های مختلفی انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی بیشتر آن ها را با لباس های مختلف و در مراسمات مختلفی که پیش رو هستند استفاده کنید.

در پایان

در این مقاله تلاش شد نکات نگهداری از بدلیجات در اختیار شما عزیزان قرار داده شوند، هدف ما این بود که اطلاعاتی در رابطه با بهترین موادی که با آن ها بدلیجات ساخته می شوند و اینکه چه نکاتی رعایت شوند تا رنگ آن بدلیجات تغییر نکنند و ثابت بمانند در اختیار شما قرار بدهیم.

شرکت بازرگانی آسیا استار به عنوان اولین و برترین واردکننده انواع اکسسوری و بدلیجات از معتبرترین تولیدکننده های زیورآلات در سراسر دنیا، بیش از 15 سال است که همراه تیم متخصص و حرفه ای خود اقدام به پخش عمده، فروش حضوری و فروش آنلاین کاملترین مجموعه بدلیجات در کشور نموده است.

در این راستا مدیریت مجموعه آسیا استار به عنوان نمایندگی رسمی بدلیجات ژوپینگ و واردکننده مستقیم بدلیجات عمده همواره سعی در ارائه ارزانترین قیمت ممکن داشته و دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید بدلیجات عمده و خرد با کارشناسان آسیا استار در تماس باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.