راهنمای تشخیص بدلیجات ژوپینگ اصل و تقلبی

۵ بازديد

تشخیص بدلیجات ژوپینگ اصل و تقلبی

شرکت بازرگانی آسیا استار به‌ عنوان بزرگ‌ ترین نمایندگی ژوپینگ در ایران تمامی محصولات برند ژوپینگ اصل را به مشتریان خود در اقصی نقاط کشورمان ارائه می ‌دهد تا محصولات اصل ژوپینگ به واسطه خرده ‌فروشان در دسترس مردم عزیز قرار بگیرد. امروزه بدلیجات طرف ‌داران بسیار زیادی دارد. به‌ طور کلی از گذشته تا به امروز استفاده از زیورآلات بسیار حائز اهمیت بوده‌است، استفاده از زیورآلات به‌خصوص در میان خانم‌ها طرف‌داران بسیار زیادی دارد بانوان از سنین مختلف همواره طرفدار استفاده از زیورآلات و بدلیجات در شرایط ها و موقعیت ‌های متفاوت بوده ‌اند. در بسیاری از موارد با ست کردن این محصولات زیبا با پوشش ظاهری خود می‌توانیم در مهمانی‌ها، مجالس و موقعیت‌های مختلف بدرخشیم.اما بسیاری از افراد هنگام خرید بدلیجات نگران تقلبی بودن و بی کیفیت بودن آن هستند.

 میتوانید لیست ۱۰ برند برتر بدلیجات در دنیا را در  اینجا بخوانید.

بدون‌ شک هر کس  در رابطه با استفاده از بدلیجات و زیورآلات انتظار دارد که رنگ آن ثابت بماند و در مدت ‌زمان کوتاهی تغییر رنگ ندهد. با توجه به شناخته شدن برند ژوپینگ و پرطرف ‌دار بودن آن بسیاری از افراد سودجو به‌ دنبال تقلب این محصولات با کیفیت هستند. این افراد محصولات تولیدی بی‌کیفیت خود را با نام برند ژوپینگ با قیمتی بسیار پایین در دسترس مردم قرار می‌دهند.

چطور بدلیجات اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهیم؟

برای تشخیص بدلیجات ژوپینگ اصل و تقلبی چند راه وجود دارد. 

 

  • رنگ

یکی از راه‌ های شناخت بدلیجات اصل و تقلبی رنگ خاص بدلیجات برند ژوپینگ است. درواقع همان‌طور که گفته شد جنس محصولات ژوپینگ بر پایه فلز مس است روکش بدلیجات ژوپینگ با طلا آبکاری می‌شود و در صورت قرار گرفتن بر روی این فلز رنگ خاصی به رنگ رز گلد را به وجود می‌آورد. درنتیجه تمامی محصولات برند ژوپینگ اصل به رنگ رز گلد هستند.

  • لوگو

از دیگر راه‌ های تشخیص بدلیجات اصل و تقلبی ژوپینگ توجه به لوگو و آرم مخصوص برند ژوپینگ بر روی محصولات آن است. در نتیجه توصیه می ‌شود در هنگام خرید محصولات ژوپینگ تنها به برند روی جلد آن اکتفا نکنید و حتما آرم ژوپینگ را بر روی محصولات آن جستجو کنید. لوگوی برند ژوپینگ  به ‌صورت حک‌ شده بر روی پشت بدلیجات و یا قفل آن‌ ها می‌ باشد.

درنتیجه در صورت خریداری محصولاتی که هیچ لوگویی بر روی آن حک نشده ‌است حتما و حتما از تقلبی بودن آن مطمئن شوید.

  • قیمت

از دیگر نکات مورد توجه در هنگام خرید بدلیجات ژوپینگ اصل و تقلبی قیمت آن می ‌باشد. در واقع برند ژوپینگ یک برند خارجی است در نتیجه برای وارد کردن آن با در نظر گرفتن هزینه‌ های واردات، گمرک و حمل ‌و نقل آن و محاسبه شدن قیمت واردات محصولات ژویپنگ به دلار هزینه نهایی این محصولات نمی ‌تواند خیلی پایین باشد، در نتیجه افرادی که به ‌دنبال تقلب این محصولات هستند محصولات بی‌ کیفیت و تقلبی خود را با نام برند ژوپینگ با هزینه بسیار پایین‌ تر از قیمت اصل آن در دسترس مردم قرار می ‌دهند. در نتیجه شما عزیزان در صورت پایین بودن غیرطبیعی یک محصول می ‌توانید کاملاً از تقلبی بودن آن مطمئن شوید.

  • فروشنده

از مهم‌ ترین راه های تشخیص محصولات برند ژوپینگ اصل از تقلبی آن خرید این محصولات با کیفیت و اصل از یک مرکز معتبر و مطمئن است. شما فروشنده عزیزی که در هر نقطه ‌ای از کشورمان و در زمینه فروش بدلیجات و زیورآلات فعالیت دارید می ‌توانید با مراجعه به وب‌ سایت شرکت بازرگانی آسیا استار و یا تماس با این عمده ‌فروشی معتبر بدلیجات عمده ژوپینگ را با اطمینان خاطر از این شرکت معتبر خریداری نمایید.

شرکت بازرگانی آسیا استار با سابقه‌ی چندین‌ساله‌ خود در زمینه‌ وارد کردن انواع محصولات ژوپینگ اصل با مناسب‌ترین هزینه در خدمت مشتریان خود در اقصی نقاط کشورمان است.

انواع بدلیجات برند ژوپینگ اعم از انواع انگشتر و حلقه، انواع نیم ست و سرویس‌های بسیار زیبا و چشم‌ نواز با سنگ‌های درخشان و بدون ریزش، انواع گوشواره و دست ‌بند و النگو با کیفیتی فوق ‌العاده می‌باشد.

ما می توانیم این اطمینان را به شما عزیزان بدهیم که هر مدل و طرحی از طلا و جواهر مدنظر شما باشد عینا مشابه آن با برند ژوپینگ در شرکت بازرگانی آسیا استار موجود می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.