از کجا بدليجات عمده بخريم؟

بدليجات عمده ژوپينگ

از کجا بدليجات عمده بخريم؟

۱۲ بازديد

بدلیجات عمده

بدلیجات به تزئیناتی گفته می‌شود که به‌خصوص بانوان از آن‌ها جهت زینت بخشیدن به لباس و اندام خود استفاده می‌کنند. بدلیجات شامل انگشترها، گردنبندها، سینه ریزها، آویز ساعت، دستبند، پابند و ... هستند که از جنس‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. بسیاری از مراکز پخش زیورآلات، انواع بدلیجات را به‌ صورت عمده پخش کرده و این زیورآلات دارای برندهای متفاوتی می‌باشند. شرکت بازرگانی آسیا استار نمایندگی رسمی بدلیجات ژوپینگ در کشور پخش‌کننده عمده بدلیجات مارک ژوپینگ در ایران است و یک رقیب قوی مثل دیجی کالا در فروش و پخش این زیورآلات می‌باشد.

بدلیجات در جنس فلزهای مس، نقره، روکش طلا، استیل، برنج و ... در بازار یافت می‌شوند و هرکدام جلوه و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.از بهترین برندهای بدلیجات، برند ژوپینگ محصول کشور چین را می‌توان نام برد که علاوه‌بر طرح‌های خاص و همه‌پسند، دارای کیفیت و ظرافت می‌باشند.

 

تناسب ظاهر با بدلیجات ژوپینگ

استفاده از بدلیجات باید متناسب با اندام و نوع استایل هر فرد باشد. اگر دقت داشته باشید آخرین مرحله تکمیل استایل، استفاده از زیورآلات و بدلیجات است که چگونه ست کردن آن‌ها با نوع لباس و رنگ لباس‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

برای استفاده از گردنبند، باید به نوع یقه لباس و مدل گردن خود بسیار توجه داشته باشید. همچنین برای انداختن گوشواره به مدل موهای خود، فرم صورت و رنگ لباس مصرفی دقت کرده و از چیزی متناسب با این موارد استفاده نمایید. کسانی که دست‌های کشیده و لاغری دارند، بهتر است از زیورآلات رنگ روشن استفاده کرده و کسانی که دستانی توپر و انگشتانی کوتاه دارند، بهتر است از زیورآلات ظریف و به رنگ طلایی استفاده کنند.

 

نحوه نگهداری از بدلیجات

در هنگام آشپزی و کار با گرما و حرارت شدید از بدلیجات استفاده نکنید. زیرا گرمای روغن در حین پخت غذا سبب کدر شدن نگین زیورآلات شده و داغ شدن فلز بدلیجات می‌تواند برای پوست آزاردهنده باشد.

هنگام شستشو و حمام و کار با مواد شوینده بدلیجات خود را درآورید. زیرا به‌ مرور زمان یک‌ لایه نازک بر روی فلز زیورآلات مینشیند که سبب خوردگی و خراب شدگی آن‌ها می‌شود.

در هنگام نگهداری از زیورآلات ژوپینگ، آن‌ها را در باکس ها و محل‌های مجزا از یکدیگر قرار دهید تا از خراشیده شدن و گره خوردگی آن‌ها بهم جلوگیری شود. 4در هنگام استخر از بدلیجات استفاده نکنید. زیرا کلر دارای خاصیتی می‌باشد که سبب تغییر رنگ فلز زیورآلات و شل شدن نگین‌ها آن‌ها می‌شود.

در هنگام پاک کردن و برق انداختن زیورآلات گران‌قیمت خود، از پارچه و یا نمد های بدون پرز استفاده کنید تا در هنگام تمیز کردن، بر روی نگین‌ها و سطح فلز خش ننداخته و با اتصال با نگهدارنده نگین‌ها نخ کش نشود.

کسانی که به بدلیجات حساسیت کرده و انتخاب زیورآلات برای آن‌ها سخت می‌باشد، می‌توانند به شرکت بازرگانی آسیا استار مراجعه کرده و بدلیجات محبوب خود را خریداری نمایند. زیرا تمامی زیورآلات و بدلیجات قابل‌ فروش در این شرکت همگی دارای روکش طلا بوده و کاملاً ضد حساسیت هستند و از برند ژوپینگ می‌باشند. ژوپینگ یک برند بدلیجات جهانی است و تمامی محصولات این کمپانی ضد حساسیت بوده و تغییر رنگ نمی‌دهند.

 

مشخصات بدلیجات ژوپینگ

در ساخت بدلیجات ژوپینگ از آلیاژهای فلز مس استفاده‌ شده که ضد حساسیت هستند و بر روی آن‌ها روکش‌ هایی از جنس طلای هیجده عیار و بیست و چهار عیار و رادیوم استفاده می‌شود. رنگ طلایی بدلیجات ژوپینگ به رنگ طلایی زرد نبوده و متمایل به رنگ رز گلد است که این طیف رنگ طرفداران زیادی داشته و بسیار محبوب می‌باشد. نگین‌های به‌ کار رفته در بدلیجات ژوپینگ، زیرکن صنعتی و از برند سواروسکی هستند و بی‌نهایت زیبا و فوق‌العاده می‌باشند، به‌ طوری‌ که درخشش و شفافیت این نگین‌ها به دلیل تراش منحصربه‌فردشان بسیار خیره‌ کننده است.

طرح‌های زیورآلات بدلیجات ژوپینگ همگی از طرح‌های زیورآلات طلا هستند و برگرفته از آن‌ها می‌باشند و متناسب با انواع سلیقه‌ ها هم در سبک ساده و هم مخصوص برای میهمانی‌ها و مجالس می‌باشند. زیورآلات ژوپینگ به‌ هیچ‌ عنوان تغییر رنگ نداده و بر روی آن‌ها آرم کمپانی ژوپینگ حک شده‌است.

 

قیمت زیورآلات ژوپینگ

شرکت بازرگانی آسیا استار به‌عنوان یک مرجع معتبر برای خرید بدلیجات عمده زیورآلات ژوپینگ را از نمایندگی‌های خارجی این برند به داخل کشور وارد می‌کند.به دلیل نوسانات دلار و بالا بودن همیشگی قیمت دلار و همچنین هزینه‌های جانبی واردات و گمرک، قیمت این محصولات نسبت‌ به زیورآلات تولیدات داخل و همچنین به دلیل کیفیت و برند بودن این زیورآلات، کمی بالا بوده، ولی خرید این بدلیجات به دلیل استفاده آن‌ها به مدت سالیان و کیفیت آن ها ارزشمند می‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.